BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^

+3
ups
[BFD] Dummie
Snipez
7 posters

Go down

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^ Empty Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^

Post  Mælke Mon Apr 19, 2010 1:22 am

Hey.

Det er mig Mælketjansen er min!, Jeg har længe gerne ville komme med i jeres Clan, har spillet mange Pcw kampe med Shaving, Alias og Holme.
Jeg er meget hjælpsom overfor "Newbies" osv, og er også meget skillet, spiller for det meste på Gungame serveren og Wcs3 serveren, er meget aktiv på serverne siden jeg bare går rundt der hjemme og stener hele dagen.
- Håber jeg kan joine jeres mega coole klan! Hilsen Mælketjansen er min! <3 Very Happy

Mælke
Guest


Back to top Go down

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^ Empty Re: Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^

Post  Snipez Mon Apr 19, 2010 8:14 am

kunne du ikke skrive noget mere om dig selv. kig i de andre ansøgninger hvis du ikke ved hvad du skal skrive

PT. det koster penge at joine vores clan

Snipez

Snipez
Admin

Antal indlæg : 47
Join date : 2009-04-20
Age : 43
Geografisk sted : Øksendrup

Back to top Go down

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^ Empty Re: Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^

Post  [BFD] Dummie Mon Apr 19, 2010 5:13 pm

Og jeg har lavet nogle tips til ansøgning i dette forum, som du også kan læse Smile

[BFD] Dummie
Admin

Antal indlæg : 55
Join date : 2009-07-17
Age : 31

Back to top Go down

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^ Empty Re: Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^

Post  ups Wed Apr 21, 2010 4:35 pm

jeg siger god for ham, han virker "super" Very Happy

Men det må godt komme nogle flere oplysninger om dig selv!!!


Ellers god fra min side



Ups

ups

Antal indlæg : 8
Join date : 2009-11-07

Back to top Go down

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^ Empty angående ansøgning

Post  Alias Wed Apr 21, 2010 6:58 pm

Flere oplysninger også er der måske et ok fra mig

Alias

Antal indlæg : 77
Join date : 2009-10-16
Age : 34
Geografisk sted : Denmark

Back to top Go down

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^ Empty Flere oplysninger om Mælke

Post  Mælke Sat Apr 24, 2010 5:42 pm

Hej

Jeg hedder Anders Clausen er 18 år og bor i Kolding, går ikke i skole lige PT så spiller ret meget Css, og især på jeres GG og Warcraft server.
Er efter hånden er der mange som er begyndt at holde af mig, da jeg har en ret pjattet personlighed, det vil sige at jeg at jg siger ret mange skøre og sære ting, folk kan måske godt blive lidt irriteret på mig hvis jeg går over stregen, men jeg ved hvornår jeg skal stoppe Very Happy.
På warcraft serveren overholder jeg alle regler, har også en del erfaring med alle racer, siden jeg har spillet Warcraft server i en del tid, så hvis folk at spørgsmål om deres racer, kan jeg normalt altid svarer på dem.
Har spillet Css i 3-4 år vil jeg skyde på, og har ikke tænkt mig at stoppe!!!
Så har jeg også lige en tilføjelse til jeres ellers så gode Warcraft server, måske i skulle sætte det der camper beacon lidt op så den ikke kommer efter 10 secs men måske 20 secs, det er ret træls når man er enten en scout race eller en knife race, har også hørt mange brokke sig om det, ved ikke om det er noget i kan ordne, men nu er det sagt ihvertfald Very Happy
I kan skrive til mig på steam bare add mig, mit steam navn er "Dxmge"
- Håber det var nok om mig

Mvh: Mælketjansen er min!

Mælke
Guest


Back to top Go down

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^ Empty Re: Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^

Post  PboY_Peanut Mon Apr 26, 2010 12:42 am

Fed ansøgning. Men lav lige et nyt topic med den? så ser den extra cool ud? Wink


Last edited by PboY_Peanut on Mon Apr 26, 2010 11:36 pm; edited 1 time in total
PboY_Peanut
PboY_Peanut

Antal indlæg : 118
Join date : 2009-09-20

Back to top Go down

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^ Empty =)

Post  shaving Mon Apr 26, 2010 10:47 pm

Jeg har spillet meget med mælke både i CSS og HoN Smile super cool fyr... siger også god for ham da Smile

shaving

Antal indlæg : 10
Join date : 2010-03-10

Back to top Go down

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^ Empty Yiiir ;)

Post  [BFD] Holme Mon Apr 26, 2010 10:50 pm

Jeg Siger Sgu os Go' For Mælke Wink
Super sej Fyr Wink + Fed Ansøgning (:

[BFD] Holme

Antal indlæg : 3
Join date : 2010-03-06

Back to top Go down

Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^ Empty Re: Jeg vil gerne joine jeres svedige clan ^^

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum