BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mælketjansen vil gerne joine jeres klan!

Go down

Mælketjansen vil gerne joine jeres klan! Empty Mælketjansen vil gerne joine jeres klan!

Post  Mælke Mon Apr 26, 2010 10:49 pm

Hej

Jeg hedder Anders Clausen er 18 år og bor i Kolding, går ikke i skole lige PT så spiller ret meget Css, og især på jeres GG og Warcraft server.
Er efter hånden er der mange som er begyndt at holde af mig, da jeg har en ret pjattet personlighed, det vil sige at jeg at jg siger ret mange skøre og sære ting, folk kan måske godt blive lidt irriteret på mig hvis jeg går over stregen, men jeg ved hvornår jeg skal stoppe .
På warcraft serveren overholder jeg alle regler, har også en del erfaring med alle racer, siden jeg har spillet Warcraft server i en del tid, så hvis folk at spørgsmål om deres racer, kan jeg normalt altid svarer på dem.
Har spillet Css i 3-4 år vil jeg skyde på, og har ikke tænkt mig at stoppe!!!
Så har jeg også lige en tilføjelse til jeres ellers så gode Warcraft server, måske i skulle sætte det der camper beacon lidt op så den ikke kommer efter 10 secs men måske 20 secs, det er ret træls når man er enten en scout race eller en knife race, har også hørt mange brokke sig om det, ved ikke om det er noget i kan ordne, men nu er det sagt ihvertfald
I kan skrive til mig på steam bare add mig, mit steam navn er "Dxmge"
- Håber det var nok om mig

Mvh: Mælketjansen er min!

Mælke
Guest


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum