BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vil gerne se et bevis tak!

5 posters

Go down

Vil gerne se et bevis tak! Empty Vil gerne se et bevis tak!

Post  Schoedt Thu Dec 24, 2009 2:06 am

Jeg hedder schoedt eller schødt. tja spiller meget inde på jeres wcs server, som jeg nyder meget.
Jeg er lige blevet bannet her, d. 23 december. omkring kl 23. af Mr. DD
Det er jeg lidt utilfreds med, fordi ingen har rigtig sagt hvorfor andet end jeg havde wallhack, sagde mr. dd
Han siger han har recordet det, og det vil jeg meget gerne se resultatet fra. Det kan ikke være rigtigt fordi jeg lige har en god stime i en bane og har en usædvanlig god scorer at jeg skal bannes.
Så havde jeg chancen for at snakke med ham, fordi jeg nu tilfældigvis har en bror, men han svarede ikke og gik så til sidst ud.
Så hvis der ingen beviser er, vil jeg meget gerne unbannes tak!



mvh schødt

Schoedt

Antal indlæg : 5
Join date : 2009-10-06

Back to top Go down

Vil gerne se et bevis tak! Empty .....

Post  dovendyr Thu Dec 24, 2009 1:27 pm

.....


Last edited by dovendyr on Sun Dec 27, 2009 1:27 am; edited 1 time in total (Reason for editing : .....)

dovendyr

Antal indlæg : 9
Join date : 2009-09-06

Back to top Go down

Vil gerne se et bevis tak! Empty jamen jamen

Post  Dexter Thu Dec 24, 2009 2:06 pm

i har bevis på ham så må i sgu da også ha noget på mig var ^^
i kan sgu da ikk bare banne mig også sige at det var en fælles beslutning mellem nogen af admins ??

Dexter

Antal indlæg : 21
Join date : 2009-11-28

Back to top Go down

Vil gerne se et bevis tak! Empty Re: Vil gerne se et bevis tak!

Post  Schoedt Thu Dec 24, 2009 4:42 pm

jeg ghoster overhovedet ikke med min bror.. Og helt ærligt det er tager jo ikke særlig lang tid at finde dem, hvis du har lungjump med sock of feather, måske fordi jeg bare fløj rundt, og hvem var det der mente det? hørte flere efter jeg var blevet bannet af min bror at de synes det var vildt retarded, og folk ikke forstod det, hvilket jeg heller ikke gør. Men du er klar over at der er noget der hedder radar, så det er jo monster nemt at finde folk i en bane som cs_italy med longjump. Jeg vil meget gerne se den record tak!

Schoedt

Antal indlæg : 5
Join date : 2009-10-06

Back to top Go down

Vil gerne se et bevis tak! Empty Re: Vil gerne se et bevis tak!

Post  Schoedt Thu Dec 24, 2009 4:43 pm

hvem helved har klaget over hvordan jeg spiller btw??
har kun hørt fra folk at de synes det var latterligt, ved endda at Leroy, som var på da det skete kun kan give mig ret.

Schoedt

Antal indlæg : 5
Join date : 2009-10-06

Back to top Go down

Vil gerne se et bevis tak! Empty Min lille bror WH?

Post  Dondrivhus Thu Dec 24, 2009 6:08 pm

Hej Dovendyr og Lolle,
Jeg synes i admins er blevet lidt for tricker happy med at banned folk. Bevares det er svært at bedømme om hvorvidt folk snyder eller ej, i sær med en ting som wh og i en bane med WSC, hvor du kan buffe dig RET meget. Jeg ville gerne se at min lille bror Schoedt haxed, for det ville betyde at jeg stadigvæk var bedre end ham... MEEEEN det er jeg desværre ikke. Nu har i kun min udtalelse om det, men min lille bror har ikke Intelligens quotient til at bruge hax. Jeg vil våve at påstå at min lille bror ikke ved hvordan en cpu ser ud eller om den sidder i skærmen eller i towert. Yderligere hvorfor fuck ville jeg ghoste for ham når han pwner mig det asshole.
Om ikke andet hvis i beslutter at perm banned ham, hey fedt for mig så nakker min bror mig ikke Very Happy.
Pt. er det bare påstand mod påstand og jeg håber i vælger at unbanned ham. Jeg synes det er lidt trist at i bare kan banned ham på en påstand, som der ikke er noget hold i.

På forhånd tak
DonSchødt Wink

Dondrivhus

Antal indlæg : 1
Join date : 2009-12-24

Back to top Go down

Vil gerne se et bevis tak! Empty Fixxxxxx

Post  Iceman93 Fri Dec 25, 2009 3:07 pm

Ermm jeg har nu aldrig mistænkt Schoedt for wh eller andet snyd. Alle de gange han har været inde. der har han skudt noget, men som han selv siger om wh, så kommer man hurtigt igennem banen med longjump og sock of the feather. Synes det er lidt tyndt at banne ham for sådan noget.......eftersom jeg aldrig har set noget mistænkeligt ved schoedt. Jeg synes han er en fin fyr, som gerne vil have det sjovt inde på WCS serveren Cool

Iceman93

Antal indlæg : 10
Join date : 2009-11-09

Back to top Go down

Vil gerne se et bevis tak! Empty thank you iceman

Post  Schoedt Fri Dec 25, 2009 7:33 pm

tak tak iceman,
vil også lige sige, det var heller ikke så svært at få en sådan god score, fordi der var ikke rigtig nogen modstand, de sværeste spiller jeg var oppe imod var som sagt Leroy, og ja min bror og vi ved vidst alle sammen hvor meget min bror suger så Very Happy

Schoedt

Antal indlæg : 5
Join date : 2009-10-06

Back to top Go down

Vil gerne se et bevis tak! Empty Re: Vil gerne se et bevis tak!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum