BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server

4 posters

Go down

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server Empty Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server

Post  Kim_L Wed Apr 28, 2010 6:53 pm

Goddag BFD.
Mit navn er Kim Løvenholdt, jeg er født den 22. Oktober 92 (hvilket gør mig til 17 år). Jeg bor på Sydfyn, i en lille flække som hedder Hesselager (ligger mellem Nyborg og Svendborg). Når jeg nu ikke spiller på jeres GG server fordriver jeg min tid på Svendborg Handelsskole.
I den store verden af CSS har jeg været aktiv siden jeg var 11 år, så jeg har godt styr på spillet. Når det kommer til at være admin, altså at håndtere situationer med folk eller bare kende basics commands er jeg toppen af poppen som man siger Wink - Da jeg selv har haft server og styret nogle få andre.
Min egentlige grund til at jeg ansøger om Admin på GG serveren er fordi jeg føler aldrig der er nogle AKTIVE admins på den. Så siden jeg selv spiller der en del og folk kender mig, føler jeg at det ville være fantastisk hvis jeg havde muligheden for at hjælpe jer!
Til sidst vil jeg lige runde af med at sige tak for nogle fede servere og så håber jeg i tager min ansøgning op.

Steam: Wow_Drengen
Email: Kim_l@live.dk

- Kim Løvenholdt

-[BFD] Dummie edit: Fjernet tlf nummer, da det kunne misbruges Smile

Kim_L
Guest


Back to top Go down

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server Empty Re: Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server

Post  PboY_Peanut Wed Apr 28, 2010 7:36 pm

Du er klar over at der en månedlig betaling der bliver fordelt mellem alle i BFD for at holde serverne oppe?
PboY_Peanut
PboY_Peanut

Antal indlæg : 118
Join date : 2009-09-20

Back to top Go down

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server Empty Nej der er ikke en måndlig betaling :P

Post  Nightmare Thu Apr 29, 2010 11:26 am

Det er per tredje måned Peanut Smile

Men ja skal lige være sikker på at du er klar til at kunne betale for din admin?

Men vi skal nok kig på din ansøgning snarest muligt.

// Nightmare

Nightmare
Admin

Antal indlæg : 55
Join date : 2009-03-21

https://bfd-css.forumotion.com

Back to top Go down

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server Empty Re: Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server

Post  Kim_L Fri Apr 30, 2010 7:27 pm

Ja, jeg er udmærket klar over der er betaling til serveren hvert kvartal, har jo læst alt igennem. Det er jeg skam også 110% frisk på at betale, vil jo hjælpe her Smile

Kim_L
Guest


Back to top Go down

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server Empty Re: Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server

Post  Snipez Fri Apr 30, 2010 8:38 pm

haha jeg kommer fra øksendrup Smile

Snipez
Admin

Antal indlæg : 47
Join date : 2009-04-20
Age : 43
Geografisk sted : Øksendrup

Back to top Go down

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server Empty Re: Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server

Post  PboY_Peanut Sat May 01, 2010 12:38 am

@Nightmare
- Ja det er rigtigt. Havde lige glemt den detalje. ;D
PboY_Peanut
PboY_Peanut

Antal indlæg : 118
Join date : 2009-09-20

Back to top Go down

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server Empty Re: Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server

Post  DELETER Sat May 01, 2010 12:52 am

skulle det sige hos noget Snipes Very Happy

DELETER
Admin

Antal indlæg : 175
Join date : 2009-06-20
Age : 38
Geografisk sted : Albertslund

Back to top Go down

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server Empty Re: Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server

Post  Kim_L Mon May 10, 2010 11:37 am

Evt. nogen form for respons De herrer? Wink

Kim_L
Guest


Back to top Go down

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server Empty Re: Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server

Post  DELETER Tue May 11, 2010 1:12 pm

Du må meget gerne kontakte mig på steam deleter@worldbots.dk eller på skype deleter85

DELETER
Admin

Antal indlæg : 175
Join date : 2009-06-20
Age : 38
Geografisk sted : Albertslund

Back to top Go down

Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server Empty Re: Ninjabedstefar ansøger om admin på GG server

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum