BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fjern rank system ja/nej

3 posters

Go down

Fjern rank system ja/nej Empty Fjern rank system ja/nej

Post  Dwarf Fri Aug 07, 2009 4:38 pm

Hej her kan i skrive hvis i vil have eller ikke have rank systemet på WC3 serveren.

Hilsen Thunders Dwarf [DEN]

Dwarf
Guest


Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty Re: Fjern rank system ja/nej

Post  Snipez Fri Aug 07, 2009 5:19 pm

Dwarf wrote:Hej her kan i skrive hvis i vil have eller ikke have rank systemet på WC3 serveren.

Hilsen Thunders Dwarf [DEN]

nej tak

Snipez
Admin

Antal indlæg : 47
Join date : 2009-04-20
Age : 43
Geografisk sted : Øksendrup

Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty Nej

Post  Dwarf Fri Aug 07, 2009 6:08 pm

Jeg syntes selv at det skal fjernes

Dwarf
Guest


Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty Rank system

Post  FaTmAn:O Sat Aug 08, 2009 5:37 pm

jeg synes den skal blive.. Hvis det ikke var der ville jeg ikke spille.. så vil jeg bruge alle mine penge på lvls..
-grunden til i vil fjerne det er, at folk vinder team joiner.. Men når de gør det blir de bannet. Hvis man vil have fair teams skal man nærmere spille med samme race allesammen, eller gå ind på en normal server., ingen er lige gode, så heelt fair tems får man aldrig

FaTmAn:O
Guest


Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty det er en fun server

Post  Rune Sat Aug 08, 2009 7:57 pm

Jeg syns at wcsmod er = fun server, så synes ikke man skal have sådan noget som rank system. Altså det kan godt være at man kan banne folk når man bryder reglerne, men ved i hvor sjovt det er at spille på serveren, når ingen bryder reglerne, alle spiller forsjov, alle har fair racer og så self uden lagg? Det derfor mange gerne vil have serveren ændret lidt.

Af samme grund var det at jeg gerne ville have antallet af racer skåret ned, for folk går sku lidt for meget op i det med at opnå max i alle.

Rune
Guest


Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty WC3 server

Post  Doped Sun Aug 09, 2009 2:20 pm

Rank systemet bliver derinde, da det stadig er et godt mål i spillet at kunne opnå en høj rank.....

Det giver også et bedre overblik over spillere som spiller på serveren for nye, da man hurtigt kan gå ind og se de bedste på serveren om det noget man kan matche (kd.r)

Så syntes det skal blive der...

Doped

Antal indlæg : 10
Join date : 2009-04-16

Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty Nej tak

Post  bøllemis Sun Aug 30, 2009 10:36 am

jeg synes også det rank system skal fjernes, på grund af alle dem der kun spiller for at få en god rank og ikke for at få lvl's også, og nogle spiller måske også over fuld race for at få en bedre score og bryder reglerne...

bøllemis
Guest


Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty Vores generale erfaring

Post  Doped Sun Aug 30, 2009 2:33 pm

Er at folk som spiller efter rank ikke spiller specielt tit på wc3, men kun lige hurtigt er inde og dræber et par stykker og leaver igen før det vender....

Så forstår ikke i giver rank systemet skylden for folk kører deres racer over, det er squ bare folk som er for dumme?

Doped

Antal indlæg : 10
Join date : 2009-04-16

Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty Lidt Feedback

Post  Gæst Tue Sep 01, 2009 2:24 pm

Hey. Jeg har læst lidt på jeres svar til posten og synes at jeg måtte komme med lidt input når nu i beder om det Smile

Personligt er jeg ret meget en fan af Rank systemet (som nogen sikkert har lagt mærke til), men det er der flere grunde til. For det første giver Rank systemet en mulighed for at vælge et fokus i spillet. Nogle fokuserer på at levele deres forskellige races/characters op så hurtigt som muligt, alt imens andre vælger at fokusere på at bruge lang tid i de races de godt kan lide. Rent tempomæssigt har det også en effekt. Folk der fokuserer på at have en god Rank ved at et death tæller for flere minuspoint end et kill giver, så de vil forsøge at spille så de får en bestemt KD Ratio, og derved spille mere forsigtigt. Folk der fokuserer på at have et højt overall level (WCS Rank) er måske mere aggresive i deres spil, og det giver en god balance i spillet.

Med hensyn til WTJ så er jeg helt enig i at det skal være en ban reason, og endnu mere synes jeg at BFD skal forsøge at sætte et system ind så den eneste mulighed for at joine teams er Auto Assign da det helt vil eliminere WTJ faktoren.

- Razha

Gæst
Guest


Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty rank

Post  IQ0 Sat Sep 19, 2009 2:08 am

rank maa da ikke fjernes. com on da.hilsen IQ0

IQ0
Guest


Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty Re: Fjern rank system ja/nej

Post  PboY_Peanut Sun Sep 20, 2009 9:37 pm

Syntes rank skal blive der.
En af de ting der gør en server sjov i længden er rank.
Hvis man bare skulle lvl'e, ny race, lvl'e, ny race, lvl'e etc. Så ville det hele blive ensrettet.
Og der er jo også noget konkurrence i rank? Og da de fleste gamers er konkurrence mennesker er det jo en god ting.
Angående WTJ'rs.
Tror stadig folk ville WTJ'e selvom der ikke er rank. Det er jo ikke ranken der alene får folk til at WTJ'e. Det er selve spillet itself. Hvis du går ind i en helt normal server uden rank eller noget vil du også se rigtig mange WTJ'ere. Det kan bl.a. være fordi de ikke kan lide at blive ownet, fordi de bedst kan spille på CT så joiner de altid CT. Eller noget lignende.
PboY_Peanut
PboY_Peanut

Antal indlæg : 118
Join date : 2009-09-20

Back to top Go down

Fjern rank system ja/nej Empty Re: Fjern rank system ja/nej

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum