BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Stor ros til admins på BFD normal server!!

5 posters

Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Stor ros til admins på BFD normal server!!

Post  arhmiK Thu Feb 25, 2010 4:59 pm

Jeg er glad for at i admins inde på BFD (normal server) ikke giver ban uden grund Very Happy

Havde nemlige næsten hele serveren mod mig fordi de sagde jeg "hackede" (som om jeg skal bruge det til noget -.-) og da BFD Alias (tror nok han hed det og kan ikke huske hvordan jeres clan tag ser ud) kom ind sagde de jeg hackede og han joinede så spectator som jeg har det helt fint med da jeg ikke skjuler noget Very Happy. Der sad han i godt 5-10 min og forhåbentlig kiggede på mig og efter det joinede han bare spillet og spillede sammen med os andre.

Det er dejligt at se at admins på BFD ikke giver ban uden grund, da jeg har prøvet at få ban uden nogen grund på Kaffeklubbens server. Der kom ind admin ind og så sagde en jeg hackede og jeg fik ban -.-

Mvh. Mark "arhmiK" Mikkelsen

PS. ser frem til en masse timers game på jeres normal server Very Happy

arhmiK
Guest


Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Re: Stor ros til admins på BFD normal server!!

Post  Caek Thu Feb 25, 2010 8:46 pm

Alias er også ultra noob admin Very Happy hehehehe

Caek

Antal indlæg : 42
Join date : 2009-04-20

Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Re: Stor ros til admins på BFD normal server!!

Post  DELETER Thu Feb 25, 2010 9:02 pm

ja alias har vi ikke været heldig med vi manglede bare lidt penge og har hørt han bor i langt ude på landet og der bruger man jo ingen penge når man ikke engang har en bil så han kan punge ud for os andre Very Happy

DELETER
Admin

Antal indlæg : 175
Join date : 2009-06-20
Age : 38
Geografisk sted : Albertslund

Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Re: Stor ros til admins på BFD normal server!!

Post  PboY_Peanut Thu Feb 25, 2010 10:06 pm

Det er jo også kaffeklubben de er alligevel bare en flok trunter uden noget i hovedet.
PboY_Peanut
PboY_Peanut

Antal indlæg : 118
Join date : 2009-09-20

Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty wtfsss

Post  Alias Thu Feb 25, 2010 11:40 pm

Så kommer man stille og roligt ind.. også bliver man verbalt voldtaget af 2 noobs der ligger og filer til pokemon..

jamen sikke en verden!!

Alias

Antal indlæg : 77
Join date : 2009-10-16
Age : 34
Geografisk sted : Denmark

Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Alias Noob?

Post  arhmiK Fri Feb 26, 2010 3:22 pm

efter min mening synes jeg ikke alias er en noob admin. Altså på 80% af alle ffa server for man ban hvis bare en whiner over en eller hvis man er bedre end admins -.-

arhmiK
Guest


Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Re: Stor ros til admins på BFD normal server!!

Post  PboY_Peanut Mon Mar 01, 2010 12:30 am

arhmiK tror også det var ment som en spøg. clown
PboY_Peanut
PboY_Peanut

Antal indlæg : 118
Join date : 2009-09-20

Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Alias

Post  Powerchi Tue Mar 02, 2010 9:25 pm

Er en KÆMPE noob, han har lige sendt WCS serveren langt ad helvedes til Razz

Powerchi
Guest


Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Serveren ?

Post  AFV Tue Mar 02, 2010 11:20 pm

Hvad i alverden sker der med wcs? :S

AFV
Guest


Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Re: Stor ros til admins på BFD normal server!!

Post  Powerchicken Wed Mar 03, 2010 12:21 am

Alias crashede den og kan ikke få den op igen Razz

Powerchicken

Antal indlæg : 3
Join date : 2010-02-28

Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Re: Stor ros til admins på BFD normal server!!

Post  PboY_Peanut Wed Mar 03, 2010 2:16 am

Way to go alias! Very Happy
Bare vent med at få den op til jeg har fået købt css igen. Så kommer jeg ikke helt bagud. Very Happy
PboY_Peanut
PboY_Peanut

Antal indlæg : 118
Join date : 2009-09-20

Back to top Go down

Stor ros til admins på BFD normal server!! Empty Re: Stor ros til admins på BFD normal server!!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum