BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

banned????

2 posters

Go down

banned???? Empty banned????

Post  danny Sat Jan 09, 2010 6:44 pm

på jeres hoejhus server .
der blev jeg banned for og skifte team , jeg var på T og havde været hele tiden.
men så skifter admin mig til CT. og så skiftede jeg tilbage efter runden? og det er= ban eller hvad?

kan ikk se i motd der står man får ban for ikk og være på den team som admin siger man skal være på? det lyder lidt dumt. troede man kunne vælge selv

danny
Guest


Back to top Go down

banned???? Empty Re: banned????

Post  DELETER Sat Jan 09, 2010 7:23 pm

Synes det hopper lidt i den historie danny... skiftede dig 3 gange hvor efter 3 gang du så spørg hvorfor du bliver og jeg siger til dig at det er unfair teams og har aldrig set dig være CT og du owner som t så det mest oplagte var at skifte dig over. og det begynder du at så at flippe ud over man ikke må vægle sit eget team og hvad er det for en lorte server og du vil lave din egen og alt det der... og du blev bannet for 5 min ! Og du kan være ganske rolige du bestemmer ikke noget på serveren så hvis en admin siger du er ct så er du CT !

DELETER
Admin

Antal indlæg : 175
Join date : 2009-06-20
Age : 39
Geografisk sted : Albertslund

Back to top Go down

banned???? Empty Re: banned????

Post  PboY_Peanut Sat Jan 09, 2010 9:24 pm

Så vidt jeg ved er der en regl om at man skal lytte til admins. Det siger vel alt?
PboY_Peanut
PboY_Peanut

Antal indlæg : 118
Join date : 2009-09-20

Back to top Go down

banned???? Empty Re: banned????

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum