BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgning om at join [BFD]

5 posters

Go down

Ansøgning om at join [BFD] Empty Ansøgning om at join [BFD]

Post  Zopzki Mon Jun 21, 2010 8:54 pm

Hej. Mit navn er Miki Stjernholm Jakobsen. Jeg er 17 år gammel Very Happy her efter sommer skal jeg gå på vedersø efterskole. Jeg bor i en by ved navn Holstebro, ret kedelig by Very Happy jeg spiller meget på jeres ffa hoejhus server PS: Den er fed Cool

Grunden til at jeg gerne vil joine er at jeg vil dog gerne banne nogle flere hackers. og jeg er dog heller ikke den der tager fra når der skal hjælpes.

Som sagt er jeg 17 år gammel og min idol clan er helt klart [BFD] og vil rigtig gerne være en del af den Cool

PS: Jeg er ret sjov.

Zopzki
Guest


Back to top Go down

Ansøgning om at join [BFD] Empty Re: Ansøgning om at join [BFD]

Post  [BFD] Dummie Mon Jun 21, 2010 9:13 pm

Skriv lidt mere om dig selv, hvad spiller du ellers, har du en fortid som admin og lign.

[BFD] Dummie
Admin

Antal indlæg : 55
Join date : 2009-07-17
Age : 31

Back to top Go down

Ansøgning om at join [BFD] Empty Ansøgning om at join [BFD]

Post  ZopZki Mon Jun 21, 2010 10:28 pm

Hej. Mit navn er Miki Stjernholm Jakobsen. Jeg er 17 år gammel her efter sommer skal jeg gå på vedersø efterskole. Jeg bor i en by ved navn Holstebro, ret kedelig by jeg spiller meget på jeres ffa hoejhus server PS: Den er fed

Grunden til at jeg gerne vil joine er at jeg vil dog gerne banne nogle flere hackers. og jeg er dog heller ikke den der tager fra når der skal hjælpes.

Jeg spiller også Call Of Duty 4 Modern Warfare 4 Very Happy Jeg spiller dog også lidt vman, min klub hedder bifms Very Happy

Jeg har haft Admin før og har dog haft min egen server. Tjaahh jeg køber dog snart en 16 slot ffa dd2 tror jeg eller næsten sikker Very Happy PS: Den må [BFD] da få Cool


Som sagt er jeg 17 år gammel og min idol clan er helt klart [BFD] og vil rigtig gerne være en del af den

PS: Jeg er ret sjov.

ZopZki
Guest


Back to top Go down

Ansøgning om at join [BFD] Empty Re: Ansøgning om at join [BFD]

Post  DELETER Mon Jun 21, 2010 10:44 pm

Eftersom du skal på efterskole og så ikke har tiden til det når du er der. Så tror bare vi kan sige du kan skrive igen til næste år når du er færdige med efterskolen

DELETER
Admin

Antal indlæg : 175
Join date : 2009-06-20
Age : 38
Geografisk sted : Albertslund

Back to top Go down

Ansøgning om at join [BFD] Empty Ansøgning om at join [BFD]

Post  Zopzki Mon Jun 21, 2010 11:02 pm

Hej. Mit navn er Miki Stjernholm Jakobsen. Jeg er 17 år gammel her efter sommer skal jeg gå på vedersø efterskole. Jeg bor i en by ved navn Holstebro, ret kedelig by jeg spiller meget på jeres ffa hoejhus server PS: Den er fed

Grunden til at jeg gerne vil joine er at jeg vil dog gerne banne nogle flere hackers. og jeg er dog heller ikke den der tager fra når der skal hjælpes.

Jeg spiller også Call Of Duty 4 Modern Warfare 4 Jeg spiller dog også lidt vman, min klub hedder bifms

Jeg har haft Admin før og har dog haft min egen server. Tjaahh jeg køber dog snart en 16 slot ffa dd2 tror jeg eller næsten sikker PS: Den må [BFD] da få


Som sagt er jeg 17 år gammel og min idol clan er helt klart [BFD] og vil rigtig gerne være en del af den

PS: Jeg er ret sjov..

DELETER: på den efterskole kan jeg dog selv bestemme hvornår jeg vil have mine timer Sååå JO HAR MASSERE af tid Very Happy jeg vil love at der skal Games 4 af mine venner skal dog også på den og vi har valgt samme timer så vi kan sidde og Game:D

Zopzki
Guest


Back to top Go down

Ansøgning om at join [BFD] Empty Re: Ansøgning om at join [BFD]

Post  Ninja_Bedstefar Tue Jun 22, 2010 5:14 pm

Ja, det er sgu lidt af et dilemma at stå i, umiddelbart kunne et try jo være fint nok? Men jeg ved sgu enlig ikke helt?

Ninja_Bedstefar
Admin

Antal indlæg : 18
Join date : 2010-05-13
Age : 31
Geografisk sted : Denmark, Fyn

http://www.hauge&kazz.com

Back to top Go down

Ansøgning om at join [BFD] Empty Re: Ansøgning om at join [BFD]

Post  DELETER Wed Jun 23, 2010 3:55 pm

´
zσρzкι fake css: hej DELETER. da jeg har ansøgt om at join [BFD] og problemet er at jeg skal på efterskole efter sommer.
zσρzкι fake css: nu skal du hører
zσρzкι fake css: vedersø gaming efterskole hedder den, den ligger nær Holstebro lidt længere væk. jeg har 5 timer hver dag og lør søn. fri i de 5 timer kan du vælge hva du vil spille og game det du vil sammen med friend, da jeg har 4 andre venner som der os spiller css skal vi dog game sammen. så har massere af tid. kommer til at spille på BFD uafbrudt
zσρzкι fake css: Så jeg kan dog ikke se det helt store problem.
[BFD] DELETER: er ikke noget der hedder vedersø gaming efterskole er noget der hedder vedersø idræts efterskole
zσρzкι fake css: vent vedersø pc efterskole det var det
zσρzкι fake css: sorry
zσρzкι fake css: det er pc eller gaming
[BFD] DELETER: findes heller ikke
zσρzкι fake css: er 100 % jeg er meldt ind
[BFD] DELETER: har du en hp
zσρzкι fake css: hp
[BFD] DELETER: homepage
zσρzкι fake css: NOpE
zσρzкι fake css: men når jeg har de timer lyder det så ik fint eller?
[BFD] DELETER: jo hvis der var noget der hed vedersø pc efterskole men det er der ikke.. så det er stadig et nej og eftersom der kun er noget der hedder idræt efterskole for så vidt jeg ved så laver man en masse idræt efter timerne og så ingen tid til pc.
zσρzкι fake css: OMG.
zσρzкι fake css: jeg vil love at jeg vil spille 24/7
zσρzкι fake css: skal jeg melde mig ud af efterskolen så jeg kan join er det' det eller hvad.
zσρzкι fake css: for det gør jeg sgu snart
[BFD] DELETER: kan jeg ikke bruge til noget du må søge igen når du kommer hjem derfra og så er du sikkert også 18 og kan garantere betaling
zσρzкι fake css: så gidder jeg sgu slet ik at join:(
[BFD] DELETER: okay


Tjaa så tror bare vi siger nej til den ansøgning !

DELETER
Admin

Antal indlæg : 175
Join date : 2009-06-20
Age : 38
Geografisk sted : Albertslund

Back to top Go down

Ansøgning om at join [BFD] Empty Re: Ansøgning om at join [BFD]

Post  Caretaker Fri Jun 25, 2010 12:18 pm

pffft

Caretaker

Antal indlæg : 6
Join date : 2010-02-21

Back to top Go down

Ansøgning om at join [BFD] Empty Re: Ansøgning om at join [BFD]

Post  Bobby Fri Jun 25, 2010 12:30 pm

HAHAHAHA! WHAT A SCHMUCK! Gaming school? Fooking kids...

Bobby

Antal indlæg : 29
Join date : 2010-02-01

Back to top Go down

Ansøgning om at join [BFD] Empty Re: Ansøgning om at join [BFD]

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum