BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgning om optagelse i [BFD] Fra ''Hardcore'' .

3 posters

Go down

Ansøgning om optagelse i [BFD] Fra ''Hardcore'' . Empty Ansøgning om optagelse i [BFD] Fra ''Hardcore'' .

Post  Hardcore Tue Jun 08, 2010 12:21 am

Hej, mit navn er Jakob også kaldet ''Hardcore'' in game .. jeg er en frisk fyr på 18 år der kommer fra østfyn. nærmere betegnet Nyborg Smile der har spillet css siden jeg var 14. jeg er ikke under uddannelse da jeg blev smidt ud af teknisk skole, så derfor spiller jeg næsten 24/7 på [BFD] Servere mest Hoejhus. jeg føler mig egnet som member da jeg er rimelig vild til spillet og ser hvad der foregår i serveren næsten hele dagen/natten. Jeg snakker også kanon med folk, og giver hellere end gerne en hånd eller to med hvis det er nødvendigt. Wink
Skriv endelig hvis der er info jeg har glemt ! Smile







Håber i kan bruge mig! Smile
Mvh Jakob/Hardcore.

Hardcore
Guest


Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i [BFD] Fra ''Hardcore'' . Empty Thumps up from the Ninja

Post  Ninja_Bedstefar Tue Jun 08, 2010 2:04 pm

Jeg siger god herfra
Hardcore er en fantastisk hyggelig spiller at være sammen med også er han stille og rolig.
Thumps up from the Ninja

Ninja_Bedstefar
Admin

Antal indlæg : 18
Join date : 2010-05-13
Age : 31
Geografisk sted : Denmark, Fyn

http://www.hauge&kazz.com

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i [BFD] Fra ''Hardcore'' . Empty Re: Ansøgning om optagelse i [BFD] Fra ''Hardcore'' .

Post  Caretaker Tue Jun 08, 2010 2:45 pm

Siger god (:

Caretaker

Antal indlæg : 6
Join date : 2010-02-21

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i [BFD] Fra ''Hardcore'' . Empty =)

Post  shaving Tue Jun 08, 2010 8:23 pm

Har aldrig set dig tror jeg ikke. men spiller heller ik så meget på højhus serveren Smile så kan ikke sige for eller imod

shaving

Antal indlæg : 10
Join date : 2010-03-10

Back to top Go down

Ansøgning om optagelse i [BFD] Fra ''Hardcore'' . Empty Re: Ansøgning om optagelse i [BFD] Fra ''Hardcore'' .

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum