BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Klage af [BFD] Doped

Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Klage af [BFD] Doped

Post  pERNILLE Mon Jul 27, 2009 7:03 pm

Spiller på jeres FFA server, får uheldigvis ramt en mate med en nade og han dør.. siger sry.. Det var jo ikk med vilje. Det sker. Så går ham maten helt i spåner. og jeg svare tilbage af samme skuffe.. [BFD] Doped , siger to gange at vi skal LUKKE RØVEN begge to. For det er jo ligesom at høre på en børnehave. Her bliver jeg pissed.. Skriver til ham at han selv skal snakke pænt, han er jo admin. Og der siger han det gider han ikk hører på du får en dags ban. Jeg mener at som admin skal man sgu snakke pænt. Og ha lidt længere line. Siger bare du også skal snakke pænt. Værsgo så får jeg et ban i en dag. Ved ikk om nogle har pisset på hans sukkermad idag. så jeg lige var dråben der fik bægeret til at flyde over. Og sidder til lan med to venner der kan bekræfte det.. de var på serveren samtidigt. og så sidder du der med alle på serveren som er totalt røvslikkere og siger du har ret. Ja self siger de det, ellers for de også et ban.
Har spillet på BFD i nogle år og der plejer sgu at være styr på det.. Men det der Doped det er fandme dårlig stil..

pERNILLE
Guest


Back to top Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Klage af [BFD] Doped

Post  Doped Mon Jul 27, 2009 7:15 pm

Hov hov hov, her går du lidt for hurtigt frem, jeg har gemt chatten bare for at være på den sikre side, for man kender dig jo godt nok til at vide du brokker dig over det mindste, jeg skrev til jer at i skulle lukke røven begge 2, da det er ufatteligt der skal gå så meget børnehave i den....

Fint nok, det burde være til at forstå, så længere skal den ikk være, men kræft helvede om du ikk farer op over jeg bruger et sprog som ikke passer efter din hat, men du selv lige har siddet og sagt det samme til en anden?

Så vender din hat da ikk helt den rigtige vej, det kan da ikke være så svært at forstå...

Jeg er pisse træt af det altid er os admins som skal være bussemænd over i bare ikk kan forstå en simpel hentydning som egentligt betyder; "Stop med det og gør det ikke igen"

Så må man squ bide i det sure æble pernille og sige fint, jeg kvajede mig squ først og så stopper jeg bare.

Jeg ved godt det kan være svært at forstå, men sådan er virkeligheden squ bare og det ændrer jeg ikke på, og jeg tvivler på nogle andre gider dette.

Er vi enige? For syntes ærgeligt talt man har hørt meget brok fra din side uden noget konstruktivt indhold i...
EDIT: nu læste jeg lige lidt videre og du siger de andre var røvslikkere, jeg har FUCKING SIDDET OG BRUGT 2 TIMER PÅ FOLK SOM HELLER IKK KAN FATTE AT DEN BARE IKKE ER LÆNGERE; SÅ DET PIS GIDER JEG BARE IKK HØRE PÅ! Nu kører du squ en for dårlig stil, for jeg bruger utroligt meget af min fritid på at sidde og forklare og forklare osv osv over for folk hvad de har gjort galt og hvorfor de er blevet det ene eller andet, og det behøver jeg egentligt ikk? jeg kunne bare banne jer perm alle sammen? så var den ikk længere? Så fik jeg en masse ekstra fritid og jeg slap for brok hver eneste dag?


Last edited by Doped on Mon Jul 27, 2009 7:18 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : More to write)

Doped

Antal indlæg : 10
Join date : 2009-04-16

Back to top Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Re: Klage af [BFD] Doped

Post  pERNILLE Mon Jul 27, 2009 7:21 pm

Om det ene eller det andet med børnehaven er jeg fuldstændig lige glad med. det er ikk det.. syns bare det er forkert af en admin at sige at vi skal lukke røven.. det er jo ikke at snakke pænt? og var forhelved da ikk med vilje jeg dræber ham maten med nade og sagde sry. og forventer heller ikk at du unbanner mig. det er jeg også fuldstændig ligeglad med.. syns bare det er så lavt af en admin at bryde sine egne regler.

pERNILLE
Guest


Back to top Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Klage af [BFD] Doped

Post  Doped Mon Jul 27, 2009 7:27 pm

Syntes det er pisse lavt du bare ikk kan gøre som der bliver foreslået uden du skal lave et stort drama ud af det?

Syntes det er pisse utroligt at du skal skrappe op over sådan noget?

Syntes det er pisse utroligt jeg overhovedet skal sidde og forklare det for dig?

Den er ikke meget længere egentligt?

Næste gang så bare lad vær med at sig noget igen, for det eneste som har pisset på min sukkermad idag er egentligt at jeg skal bruge min tid på en type som dig som ikke kan tåle sproget du selv bruger? Det er da dobbelt moralsk ind til benene?

Luk røven er squ noget som bliver sagt hvert minut på serveren og det er noget du udemærket godt ved.... noob siges også og det gøres der heller ikk noget ved... bare en del af spillet... men jeg gider ikk høre på folk som laver personlige angreb på hinanden som foreksempel; du er en fed grim neger, eller noget i den hur.... Er der henne vi er med snak pænt reglen

Doped

Antal indlæg : 10
Join date : 2009-04-16

Back to top Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Re: Klage af [BFD] Doped

Post  pERNILLE Mon Jul 27, 2009 7:29 pm

Ja ved godt hvor meget tid man bruger som admin på det.. Men det er noget DU har valgt. og sådan er det jo bare. Og du kan ikk forvente at ændre folk. For sådan er virkeligheden heller ikke. Det jeg ville med indlægget var bare at klage over dig. og kan godt være jeg har opført mig dumt. men det gir stadig ikk dig ret til at snakke sådan og så gi mig en dags ban, bare fordi du er admin.. Ville bare sige det. forventer heller ikk du laver det om. det kan du jo ikk.

pERNILLE
Guest


Back to top Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Re: Klage af [BFD] Doped

Post  Doped Mon Jul 27, 2009 7:36 pm

Jeg unbanner ikk folk igen, medmindre jeg har fået bannet dem ved en fejl (hvis ikk lige dit tilfælde)

Og ja, jeg valgte at blive admin fordi jeg syntes det er sjovt og jeg godt kan lide de andre admins, jeg valgte ikk at blive admin fordi jeg skulle sidde og høre på personer som dig som bare tror de er så ultra hellige at de ikke kan tåle mosten derinde men alligevel kan give igen af samme pose?

Syntes egentligt du skal slette dine indlæg pernille, for det sætter da kun dig i et skidt lys...

Doped

Antal indlæg : 10
Join date : 2009-04-16

Back to top Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Re: Klage af [BFD] Doped

Post  pERNILLE Mon Jul 27, 2009 7:44 pm

Du kan være ligeglad om det sætter mig i et dårligt lys. syns jeg ikk selv det gør, så sletter det ikke. og er ligeglad hvad folk skulle tænke om mit indlæg. ber dig heller ikk om at unban mig. det er ikk det jeg vil med indlægget . som sagt er det jo bare en klage af dig som admin,og længere er den ikk.
Nej men du kan ikk forvente at blive admin. og så er der ingenting at lave. sådan er det. der er folk der er irreterende (som mig, efter din mening), folk der cheater, folk der snakker for meget, folk der ta/tk MED VILJE osv osv. Og det følger jo med som admin at have styr på det hele. og ja det fint. var bare en lille klage af det du gjorde som admin. det kan godt være folk siger luk røven i css meget. men det er stadig ikke at snakke pænt. havde du bedt mig om at lade vær med at skrive til ham. eller ti stille , fint. men ikke luk røven.

pERNILLE
Guest


Back to top Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Re: Klage af [BFD] Doped

Post  Doped Mon Jul 27, 2009 8:31 pm

Nu snakker du squ kun for at snakke....

Drop det nu bare....

Doped

Antal indlæg : 10
Join date : 2009-04-16

Back to top Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Re: Klage af [BFD] Doped

Post  pERNILLE Mon Jul 27, 2009 8:57 pm

Jeg er sgu færdig nu, har fået sagt det jeg ville sige

pERNILLE
Guest


Back to top Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Re: Klage af [BFD] Doped

Post  Doped Mon Jul 27, 2009 9:04 pm

fint og lad det ikke gentage sig.....


Evil or Very Mad

Doped

Antal indlæg : 10
Join date : 2009-04-16

Back to top Go down

Klage af [BFD] Doped Empty Re: Klage af [BFD] Doped

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum