BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Okay, Randomly banned fra Normal Server

3 posters

Go down

Okay, Randomly banned fra Normal Server Empty Okay, Randomly banned fra Normal Server

Post  GunFISH Wed Mar 24, 2010 5:01 am

Hej, mit Navn er Piet og jeg er gået hen og blevet randomly bannet på jeres dust2 server, jeg ved ikke hvornår jeg er blevet bannet eller hvorfor, da det ikke er et ban af mani er det endnu mere underligt.

Men jeg smider lige mit steam ID her STEAM_0:1:6005744 og håber på hurtig respons.. Hvis det er IP så kan caek skrive til mig eller en admin kan skrive sit steam så jeg kan tilføje ham/hende for at give den da jeg ikke har lyst til at smide den på et åbent forum

-Cheers, Piet

PS. Hvis der er en fair grund til ban så er det som det er selv om jeg ikke lige selv kan se hvad det skulle være da jeg ikke bruger jeres server til fis og balade da jeg netop ikke vil bannes fra den.

GunFISH

Antal indlæg : 6
Join date : 2010-03-24

Back to top Go down

Okay, Randomly banned fra Normal Server Empty Re: Okay, Randomly banned fra Normal Server

Post  Caek Wed Mar 24, 2010 12:38 pm

Du skal ha et unban :p der er ingen problemer med ham , har spillet rigtig meget med ham så

Caek

Antal indlæg : 42
Join date : 2009-04-20

Back to top Go down

Okay, Randomly banned fra Normal Server Empty Re: Okay, Randomly banned fra Normal Server

Post  GunFISH Wed Mar 24, 2010 1:01 pm

Det lyder fandemne godt Very Happy Glæder mig til at kunne komme tilbage :p

GunFISH

Antal indlæg : 6
Join date : 2010-03-24

Back to top Go down

Okay, Randomly banned fra Normal Server Empty Re: Okay, Randomly banned fra Normal Server

Post  DELETER Wed Mar 24, 2010 5:42 pm

Gunfish hvis du ikke er unbannet nu så er det din ip som er bannet du kan lige tilføje mig på friends deleter@worldbots.dk

DELETER
Admin

Antal indlæg : 175
Join date : 2009-06-20
Age : 39
Geografisk sted : Albertslund

Back to top Go down

Okay, Randomly banned fra Normal Server Empty Re: Okay, Randomly banned fra Normal Server

Post  GunFISH Wed Mar 24, 2010 7:17 pm

har lige været på for et lille stykke tid siden så den er fin, Mange tak gutter Very Happy

GunFISH

Antal indlæg : 6
Join date : 2010-03-24

Back to top Go down

Okay, Randomly banned fra Normal Server Empty Re: Okay, Randomly banned fra Normal Server

Post  Caek Fri Mar 26, 2010 5:32 pm

Du velkommen min ven Smile

Caek

Antal indlæg : 42
Join date : 2009-04-20

Back to top Go down

Okay, Randomly banned fra Normal Server Empty Re: Okay, Randomly banned fra Normal Server

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum