BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgning om Member og Admin i BFD

3 posters

Go down

Ansøgning om Member og Admin i BFD Empty Ansøgning om Member og Admin i BFD

Post  tiqere Wed Feb 24, 2010 10:13 pm

Vil gerne søge om optagelse og admin i bfd...

Navn : Kenni N. Nielsen
Alder : 15 År ( 16 D. 18 Marts )
Bopæl : Hejnsvig -> ca 5 minutters Kørsel fra Billund så jeg bor i det dejlige Jylland Very Happy
Interesser : Gaming (Dvs. Modern Warfare 2 , Call of Duty 4 , Css Self Very Happy )
Fritid : Jeg sætter servere op, og er admin i Call of Duty 4 , og på 3 andre css server.. står som idle på de 3 css servere pga af clan problemer. Jeg bruger også tid på familie men mest på gaming da jeg i cod 4 spiller i danmarks største og førende cod 4 clan.. Site link : www.wecip.dk ..

Steam navn : tiqer1337
In-Game navn : Tiqer
Skype : ceecher
Email : tiqere@gmail.com
MSN : sequel_pwns@hotmail.com
Mere info så bare skriv..

Om mig som person : jeg er rigtig rar at være sammen med ( siger min m8's fra cod4 clan .. hehe jeg er deres lille tigermis.. Very Happy )
jeg er rigtig hjælpsom hvis nogle har nogle problemer eller mangler hjælp ( lagde demo tutorial til Lolle )
og uploadede demo til forum af 2 hackere ..

Grunden til ansøgning : Jeg har snakket med Nightmare og Lolle, og lidt med snipez. I virker som rigtig flinke og rare mennesker.. og har nogle rigtig gode servere, med flinke mennesker og dejligt de fleste er danskere, selvom jeg har fået 94% i engelsk test i skolen, nå men jeg server opsætter og en god admin som respektere spillere der er bedre en mig selv og abuser ikke admin pga af en enkelt eller flere personer owner mig. Jeg kicker heller ikke folk først, giver altid advarsel men selfølgelig tager man demo hvis man har mistanke og hvis sagen er klar får han ban + link på siden med demo og grund som jeg har gjort 2 gange igår ..

Ved ik om i spiller kampe men er meget seriøst omkring kampe og lign.

Nightmare ved også jeg har givet et tilbud om nogle rigtig billige server som er hostet af min cod4 clan på en server i roskilde med 100/100mbit efter aftale med min leder angående pris...

Nå, men jeg vil gerne joine clanen og meget gerne admin, ik bare for at ha det men for at give en hjælpene hånd med at holde ekstra styr på serverne .. er næsten online hele dagen og er til at komme i kontakt med..

Min steam konto er fulstændig clean har aldrig brugt cheat, da jeg selv hader når folk cheater..

Mere info så bare smid en post..

Mvh Tiqer aka Kenni N. Nielsen


Last edited by tiqere on Thu Feb 25, 2010 4:42 pm; edited 3 times in total (Reason for editing : Rettelse)

tiqere

Antal indlæg : 8
Join date : 2010-02-20

Back to top Go down

Ansøgning om Member og Admin i BFD Empty Re: Ansøgning om Member og Admin i BFD

Post  Caek Thu Feb 25, 2010 2:46 pm

servere hosted i roskilde = mig 1 ping lol Very Happy

Caek

Antal indlæg : 42
Join date : 2009-04-20

Back to top Go down

Ansøgning om Member og Admin i BFD Empty Re: Ansøgning om Member og Admin i BFD

Post  DELETER Thu Feb 25, 2010 3:35 pm

caek = bonde....

Så er du vel også klar over det koster lidt penge at være med i bfd ?

DELETER
Admin

Antal indlæg : 175
Join date : 2009-06-20
Age : 38
Geografisk sted : Albertslund

Back to top Go down

Ansøgning om Member og Admin i BFD Empty Re: Ansøgning om Member og Admin i BFD

Post  tiqere Thu Feb 25, 2010 4:41 pm

Ja var det ikke 100-130kr pr. kvartal..

Vil gerne have lidt respons på ansøgning..

Mvh Tiqer

tiqere

Antal indlæg : 8
Join date : 2010-02-20

Back to top Go down

Ansøgning om Member og Admin i BFD Empty Re: Ansøgning om Member og Admin i BFD

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum