BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

THEDARKNINJA GROFT WH + Record by Tiqer # Team ?

Go down

THEDARKNINJA GROFT WH + Record by Tiqer # Team ? Empty THEDARKNINJA GROFT WH + Record by Tiqer # Team ?

Post  tiqere Wed Feb 24, 2010 12:15 am

Hey.. det er mig der har lavet den der ban klage det viser sig at min account er blevet hacked her til morgen .. så jeg har købt det igen her i aftes .. så jeg kunne komme ind og spille på bfd Very Happy ... første oplevelse var en der brugte groft wh ..

Link til record : http://uploading.com/files/716b72b3/thedarkninja.dem/
Kode til filen : bfdonly

For at afspille recorden så skal den gemmes i Steam/steamapps/brugernavn/counter-strike source/cstrike
derefter åbner du dit css og i consolen skriver du demoui tryk enter.. så kommer der en demo player frem .. tryk load og find thedarkninja.dem og afspil den..

Nyd Filmen

Mvh Tiqer


Last edited by tiqere on Wed Feb 24, 2010 12:19 am; edited 2 times in total (Reason for editing : tutorial)

tiqere

Antal indlæg : 8
Join date : 2010-02-20

Back to top Go down

THEDARKNINJA GROFT WH + Record by Tiqer # Team ? Empty Re: THEDARKNINJA GROFT WH + Record by Tiqer # Team ?

Post  tiqere Wed Feb 24, 2010 12:41 am

Kan i ikke relpy herinde for at jeg ligesom ved om i har gjort noget ved det eller om i har set det..

ved godt jeg ik skal blande mig i det men ville bare godt have et praj om det..

Mvh Tiqer

tiqere

Antal indlæg : 8
Join date : 2010-02-20

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum