BFD - Counter Strike Source Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D

4 posters

Go down

HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D Empty HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D

Post  [BFD]tømrer.DK Wed Jan 20, 2010 3:27 pm

min konto er blevet hi-jacket efter jeg modtog et link fra en på min venne liste... der stod noget i stil med at jeg kunne få 3 nye spil for free og siden ligner 100% en steam side... har skrevet til steam og håber jeg kan få den igen.... men fik det link fra MissDK hendes konto var også hi-jacket... og fik ikke lige set om det var fra hendes gamle konto, men pas på for siden ligner 100% en rigtig steamside


Last edited by [BFD]tømrer.DK on Thu Jan 21, 2010 8:48 am; edited 1 time in total

[BFD]tømrer.DK

Antal indlæg : 6
Join date : 2010-01-20

Back to top Go down

HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D Empty Re: HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D

Post  PboY_Peanut Wed Jan 20, 2010 3:32 pm

Dejligt at vide, tak. (:
PboY_Peanut
PboY_Peanut

Antal indlæg : 118
Join date : 2009-09-20

Back to top Go down

HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D Empty arhhh

Post  Dexter Wed Jan 20, 2010 11:07 pm

en af mine venner prøvede det samme.
det han gjorde var at ringe til steam eller skrive til dem han fik den igen
men du skal ha den CD-Key eller hvad det hedder, den kode du brugte til at lukke din profil op med.
så burde du godt kunne få din bruger tilbage Smile

Dexter

Antal indlæg : 21
Join date : 2009-11-28

Back to top Go down

HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D Empty Re: HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D

Post  [BFD]tømrer.DK Wed Jan 20, 2010 11:14 pm

Dexter wrote:en af mine venner prøvede det samme.
det han gjorde var at ringe til steam eller skrive til dem han fik den igen
men du skal ha den CD-Key eller hvad det hedder, den kode du brugte til at lukke din profil op med.
så burde du godt kunne få din bruger tilbage Smile

jeg har skrevet til steam og skrevet alle mine oplysninger og de orginale cd-keys som jeg startede min steam konto med.... Så håber bare de svarede tilbage og siger jeg kan få min konto igen....

[BFD]tømrer.DK

Antal indlæg : 6
Join date : 2010-01-20

Back to top Go down

HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D Empty Re: HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D

Post  [BFD]tømrer.DK Thu Jan 21, 2010 8:51 am

så har steam lige skrevet tilbage til mig og har resat mit password og sat min email igen, lækkert var sku ved at være bange for jeg ikke fik den igen...

[BFD]tømrer.DK

Antal indlæg : 6
Join date : 2010-01-20

Back to top Go down

HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D Empty Re: HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D

Post  PboY_Peanut Thu Jan 21, 2010 11:24 am

Har de så fået din account VAC banned?
PboY_Peanut
PboY_Peanut

Antal indlæg : 118
Join date : 2009-09-20

Back to top Go down

HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D Empty Re: HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D

Post  [BFD] Dummie Thu Jan 21, 2010 8:13 pm

Tømrer, jeg troede du var lidt klogere end den.
Men håber da du får dit acc tilbage Very Happy

[BFD] Dummie
Admin

Antal indlæg : 55
Join date : 2009-07-17
Age : 32

Back to top Go down

HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D Empty Re: HJÆLP min konto er blevet hi-jackt HAR FÅET DEN IGEN AF STEAM :D

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum